life, oh life, oh li-i-ife

Varbergs flora och fauna består mestadels av nyponrosor och töntar har jag konstaterat. Det enda fina är grannens gulliga kattunge. Ja ni hör, fortfarande håller jag på och beklagar mig. 
 
Har kommit att tänka en del på mitt ex på senaste tiden. Tänker ju mkt på min killes ex så då blir det automatiskt att man reflekterar över sitt eget gamla lovelife. Undrar i alla fall  hur han mår och så. Från att ha hängt nästan varje dag i två år så sågs vi aldrig mer. Undrar ibland vad som hänt om han ej lämnat. Jag hade troligtvis inte haft nån unge i alla fall. Jag minns hur jag ändå tyckte han var vacker och lite skev. Tror fortfarande inte jag har fattat vad som hände. Det var ett sånt nederlag att jag inte ens har kunnat formulera för mig själv tror jag. På nåt sätt är allt lite dimmigt. 
 
Jag minns hur rädd och trasig  jag ändå var när jag träffade R. Helt hård på ytan. Vi var nog det båda två tror jag. R hade förlorat så mkt mer än jag ändå. Han borde inte orkat med mig. Vi började ändå äta bullar på ett vårvarmt campus. Han var den manligaste och intelligentaste jag nånsin mött. Nu är han min största hjälte, min baby dad och the true love of my life.
 
 
| |
#1 - - Anonym:

Fint skrivet

Upp