Än så är det vinter

Fredag kväll i halliwood. Den lilla videungen sover och videungens far sover men jag håller på med datan. Det kan man ej göra när barnet är vaket för då blir det idel sura miner. Det är så roligt att vara mor till mitt barn, hon har solsken i blick och är en fröjd att hänga med. Jag tycker dessutom att hon är det snyggaste barnet i föräldragruppen men det tycker troligtvis inte de andra morsorna. 
 
Dagarna flyter fram i ett töcken, man blir lite yr i mössan av att inte sova så mycket. Är mkt lycklig men rätt så trött och har ofta ont i pattarna. Det dära pansarbröstet som Marx brukar sträva efter, det har jag uppnått men inte på ett bra sätt. Ska bli 3vligt när amningen är över. Det  är sannerligen mycket joxande med barn och deras väl och ve. 
 
I morgon ska vi homestajla. Vi har en liten chans på ett byte till en fyra at the edge of town. Eftersom det ligger nära min favoritaffär Hajen och det är nära stationen så tycker jag det vore toppen om det kunde bli av. Spådamen sa att jag skulle bo i trähus dock så jag tror det kan hända. Nu gäller det dock att sälja in denna kollossalt svårälskade lägenhet. Tur man är så djupt förälskad i alla som bor här så man vet att innerst inne spelar det ingen roll. 
 
 
 
| |
Upp