I miss the people singing the songs we love the most

Sommaren är väl typ finito nu. Dagarna passerar både snabbt och långsamt med min vackra, glada baby. Kan fortfarande inte fatta att jag fått ett så perfekt barn. En femstjärnig unge på varje front, därtill en riktig bjässe med världens största ögon och den gladaste av munnar. 
 
Mycket mixed emotions annars. Så kär i min lilla familj men så märkligt att inte kunna påverka var vi ska bo. Har ju haft siktet inställt på att vara konstruktiv men Varberg is killing me softly. Saknar min hemstad så, mitt crew, mina gator, mina minnen och framförallt ett vettigt sammanhang.  människor med driv, intelligens och smak. Min fina man är som tur var förstående. Han är ju själv ofrivillig hallelonabo även om han inte tycker denna håla är lika förskräcklig som jag. 
 
On a more positive note: vårt nya hem har blivit riktigt bra nu. Vi har kunnat bada en mängd gånger i Kattegatt utan större ansträngning och jag har smalnat av till en lagom storlek igen. I fredags kunde jag gå på fest i Gbg i några få timmar. Det var den bästa dan på hela sommarn. 
 
 
 
| |
Upp