Down to Venice again

Ännu en vecka i handläggandets tecken går mot sin ände. Helgen stundar. Snask, badkar och vilopauser. Måste hitta en feelgoodserie att mata. Har känt mig en smula orolig och skör. Förslag på trevlig underhållning kan postas i kommentarsfältet pls. 
 
Idag åkte min kille till LA. Han ska ha semester och cykla runt och hänga med sin kompis och äta goa grejer. Det var sorgligt när han åkte. Jag kommer sakna honom massvis.
Jag hoppas vårat barn kommer se ut precis som min kille ty han är så fin. Jag hoppas också han köper nån fräck LA-merch till mig. 
 
FAQ: 
När kommer babyn? 
Den kommer i midvintermånaden december. 
Vad ska babyn heta? 
Nåt riktigt snyggt. Men vi har inte bestämt namnen. 
När ska du flytta? 
Nån gång där runt nyår tror jag. Men det beror lite på olika grejer. Sen blir det kurortsliv och jag kommer vara omgärdad av kentfans och funktionsplagg och gud vet vad. 
Hur mår du? 
Tack, rätt så bra. Har ont i revbensspjället och lite molhjärta till och från. 
| |
#1 - - Anonym:

Transparent, amerikanska the Office och parks and recreation!

Upp