Near and also far

Fem veckor cirka till baby arrival nu. Surgery is the preferred option, både av mig och förhoppningsvis även av vårdapparaten nu när det uppenbarat sig att smärtan i revbensspället orsakats av att babyns huvud ligger uppåt och orsakar tryck. Oavsett ska inte gamla damer som undertecknad försöka sig på att utmana funktionen i de trånga gångar som leder vägen ut för babyfostren. Det kan aldrig sluta bra, det inser man instinktivt. 
 
Min kropp är just nu ett estetiskt haveri, inte minst klädmässigt. Jag ber om ursäkt till domaren, advokaten, åklagaren, juryn, skönhetsrådet, exportrådet samt alla som behöver beskåda eländet. Jag fantiserar intensivt om smalare och mer välklädda tider. Hoppas de infinner sig redan under Q1 2017. 
 
Världens börser är utmanade förstår jag det som i och med alla tokigheter i omvärlden. Som tur är verkar djuronkologin vara en stabil branch och det är ju där jag lagt mina senaste investments. Det finns kanske de som skulle säga att jag ej borde ägna mig åt börshajerian men de tittar för mycket på hur det gått hittills. Det är ju alltid framtiden som räknas. 
| |
Upp