I Feel My Luck Could Change

Hello alla bloglovers!
Ännu en stillsam torsdag på medicincampuset. Tror det bara är sju dagar kvar att handlägga nu innan det är dags att vila opp sig innan man blir kejsarinna. Ändå ytterst overkligt. 
 
Förra veckan besökte jag vasastans bästa spådam! en fin present från min killklubb. Spådamen tyckte jag var lätt att läsa av och hon var full av smicker. Hon berättade bland annat att jag varit ett känsligt barn och redan som barn hade jag tydligen svårt för vissa vuxna. Hon sa också att jag borde blivit fotomodell i stället för då hade jag haft mycket jobb. Jag ska inte vara rädd för ledvärk och jag gillar att dansa. Vi kommer få en kul dotter och allt kommer bli toppen i halland. Dessutom kommer vi ha bra ekonomi och ett hus av trä tydligen. Det sista gäller nog på längre sikt gissar jag. Det där med att ha svårt för vuxna stämmer ju i alla fall även om jag numera har många trevliga vuxna på min arbetsplats. 
 
I alla fall, oavsett vad spådamen sa så känns det som jag har tur med allt möjligt numera. Som att varenda gubbe blir grön direkt där jag drar fram. Det kan väl inte fortsätta så här? 
 
Vad ska jag göra med mitt hår? Har hårappointment på måndag vet ej vad jag borde göra. Borde jag ha en praktiskt mammafrisyr? Vill nog helst inte det. Snälla läsare hjälp en strandad val! Vet ju att kvaliteten kommer försämras drastiskt det närmsta halvåret. 
| |
#1 - - Anonym:

Håret i hakhöjd kanske?

#2 - - Anonym:

Håret i hakhöjd kanske?

Upp