Som hon snaskade

Igår var det olidliga onsdag vilket innebär plågsamma möten med vuxna hela långa dagen. Sen var jag så utmattad att jag var tvungen att snaska loss i soffan och kolla på Bonde söker fru.
 
Min bästa friarinna är nog Älgbondens ena dam som bestämt hävdar att bara de fick tio minuter på tu man hand så skulle Älgbonden fatta att de var ämnade för varandra för all framtid. Det var en intressant redogörelse tycker jag. Äldre Berusad Dam säger att hon resonerade på ett likvärdigt sätt gällande Donnie i NKOTB, fast då var hon lite yngre, kanske 12. Nu får man ju hoppas att denna kvinnan blir kvar ett tag så man kan få lite mer kärleksresonemang levererat.
 
Jag läser en riktigt QL bok för tillfället. Som hon drack heter boken och det är en bok som äntligen handlar om något som man kan relatera till. Kvinnor vin och sång och sånt. Tydligen skriven av en riktigt skarpsinnig och elegant fosskare. 
 
| |
#1 - - lfqr:

ÅH <3 <3 <3

Upp