How the garden grows

Jag och Äldre Berusade Damen kan bara konstatera att vi varit i handläggarbranschen i hela tio år nu! Hon vill att vi ska åka till Bruzaholm i Småland (ni vet där det var översvämning 2007) och skriva en bok om allt vi varit med om. Ett kapitel i boken ska vi ägna åt Mångubben, ett till Kaffebarnet, ett till Tomaten och hans far (de får dela) ett till frisyrer,osv. Det kommer räcka till flera tjocka böcker, som Bolanos. Minst.
 
En sak är säker i alla fall, speglarna var bättre förr.
 
Ni kanske undrar hur det går med min diagnos? Alltså diagnos: killgalen. Jag är lika killgalen som vanligt är svaret på frågan. Men det verkar som vi kanske kolla killformeln igen, något verkar ha blivit fel och vi behöver skruva till den lite. ÄBD säger hur som helst att jag fortfarande toppar killgalenskapslistan och att jag nu varit killgalen i närmare ett år! QL!
 
I styrdokumentet KILLVISION 2015 som Alla Killars Talesperson jobbar med kontinuerligt står det i alla fall att det finns 60 killar per kvadratkilometer i Gbg!
 
 
| |
Upp