It's all that heavy weather

Vädrens stad bjuder på ännu en variant idag. Stora blöta klumpar av slaskmaterial som flyger runt i en polarvind och som lämnar varje lekamen blöt och frusen in i märgen. Så typiskt. Man kan ej ägna sig åt aktiviteter ty man är ju gjord av hud och inte av goretex.
 
Denna veckan har sannerligen varit full av arbete. Jag har skrivit papper av olika slag och handlagt som en galning helt enkelt. Så skönt att veckan snart är slut så man kan fokusera på partyfester i stället. Jag och Hanny har skapat ett monster i form av en partyfest. Det blir nog på tok för många gäster men det är inget att göra åt i det här skedet och faktum är att det kommer bli QL!
 
Jag och Äldre Berusad Dam funderar på om vi ska springa fnaskvarvet i år och vilka fnaskskor vi i så fall ska ha. Jag vill ha mina beiga älsklingsskor tror jag och ÄBD ska nog köpa ett par nya med ett diamantsnöre.
 
Marx har lärt mig en bra kroppsövning som ska motverka gamnacke. Ugglan heter den. Uggla vs Gamnacke känns intressant, som en fight man vill se.
| |
Upp