Luft och inget mera

God morgon alla dedicated followers of LA freeway!
 
Dagen är i full blom med regn och allt. Flitens lampa brinner inte direkt men det gör den ju typ aldrig.
 
Helgen bjöd på flera parties vilket var extra qul! Först fyllde Dj Druvan år och då blev det dansparty. Sen fyllde frasan år så då gick jag hem och överlämnade en modeslips som jag inhandlat som gåva. Min frasa har slips varje dag nämligen. Barnborgmästaren hade tagit med sin fiol till partyt och fyllde varje rum med det omistliga ljudet av barnfiol. Ql!
 
Sen fick jag skynda vidare hem till Shoulder där det också var party. På Shoulders party fanns en DK samt nästan alla i Whyte Seeds. Tyvärr hann DKn smita undan innan jag kunde sätta klorna i honom. Äldre Berusad Dam säger dock att jag inte får klämma på killar på kill-lovet och att jag borde ägna mig åt skidåkning i stället. Inga killdispenser kommer beviljas.
 
Nu vill man bara att denna veckan ska passera i ett rasande tempo så man kan hänga med de hemvändande julfirarna.  Och även om söndagen kändes gnällig så kan man alltid tänka på hur mycket bättre livet är idag än för precis ett år sen.
 
| |
#1 - - Anonym:

Barnborgmästaren! Gullit! (Läser ikapp lite i taget. Även detta inlägg LOL-approved!) /lfqr

Upp