I was always looking left and right

Alltså vad hände? Julen är plötsligt över och här står man och handlägger som om inget hade hänt. Allt har varit så roligt och trevligt hemma i partyvåningen. Julen var väldigt succébetonad. Vi har haft kuddkrig, julstrumpor och gjort fräcka danser. Soffan byggde en julkoja och Ekorrsvansen gav gåvor. Toppbetyg till julen 14 helt enkelt.
 
På jobbet är det ödsligt. Det är bara Romeo, jag och Alla Killars Talesperson som är på jobby. AKT och jag har varit djupt försjunkna i samtal hela dagen. Vi har pratat om livet och flyktighet. Sen åt vi lunch i johanneberg och där såg vi en DK med sommarkläder. AKT sa att han hade doktorandskärp så det är inte omöjligt att man får se denne DK igen på campus. Nu vet vi i alla fall var han äter sin lunch.
 
Så många intressanta konversationer som har ägt rum på sista tiden. Flaura och fauna, adelsmän och radiodokumentärer som nämner namn på oskyldiga. Framtiden har väl aldrig varit mer rafflande?
 
Någon som vet vad det blir för år? Le Fosskare Qui Rit kanske?
 
| |
#1 - - Anonym:

Åh! Jag tror det blir ett helt otroligt underbart toppår! Samt kanske ev en repris av Kyssens år? Förra året var ju ingen likeraket direkt. Men det har vi bakom oss nu. Jag ber om ursäkt att jag varit frånvarande. Jag såg detta först nu. Men kompenserar förmodligen på lördag, ty jag är i Göteburg! Kram! L.F.Q.R.

Upp