Försök till räddning genom tankeflykt

Men alltså jag orkar inte läsa en enda tidningsrad till om SDs rötter. Kan vi inte bara ha kuddkrig och prata om livet och smink och sånt?
 
På campus haglar det just nu av rättshaverister och urjobbiga ungdomar och vuxna i en salig röra. Idiot idiiter av olika slag. Snart ringer jag banne mig 90 000.Tröstar mig med Aniara så länge.
 
"Det finnes skydd mot nästan allt som är,
mot eld och skador genom storm och köld
ja, räkna upp vad slag som tänkas kan.
Men det finns inget skydd mot människan."
 
Idag ska vi ha säsongsavslutning på handläggaryogan. Andy som verkar ha ett gott öga till yogafröken Yvonne har ordnat med en insamling så nu ska vi överlämna en trevlig julgrupp. Vi är alla ganska förtjusta i Yvonne ty hon är så bra på indiska glosor och hon hjälper oss göra övningar som är bra för humöret och känslolivet. Passar ju utmärkt en dag som denna.
 
Ikväll ska jag i alla fall gå på rymdfilm med Karisma. Ser mycket fram emot detta. Rymden är ändå det enda som betyder något.
| |
Upp