And Every Breath I Fight to Take

De säger att ingen kommer kunna bo i G-burg om 70 år på grund av allt regn som kommer vara då. Herregud. Aja, då är jag ju hundra år. Spelar ej någon större roll då var man bor.

Jag och Äldre Berusad Dam är förkylda bägge två. Lite besvärligt, jag är så trött så trött. Vi undrar vilket värddjur vi fått detta virus från? Det var ju inte alls länge sen jag var nere med röda hund eller var det nu var. Detta är en smula orimligt.

Helgen har varit ytterst sedesam. Inte så mycket rusdryck har inmundigats. Vi har sagt farväl till Ekorrsvans och Charlie nu eller farväl har vi ej sagt utan på återseende.

ET var med ute och drack rusdryck i fredags, det var extra trevligt. Hon sa att jag har fel på perceptionismen. Typiskt. Sen skrämde vi upp ett antal bekanta genom att peka ut en våldsverkare för dem.

I lördags hade farfar Jakob fest, han fyllde år och hade tagit examen för en tid sen. Tårtorna var helt outstanding. Vi promenerade hem ty kvällen var ljum. Jerry tog naturligtvis spårvagn.

Dagens stämningsbild föreställer små sovande ekorrbarn. Obs ej döda.
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

krya på dig!

//A

Upp