Make a Copy for Everyone Concerned

Här sitter jag och skickar lite brev till Kina. Högt tryck på stämpeln idag, Andy har varit och lånat flera gånger.

Helgen var väldigt i alla fall väldigt ql. I fredags var jag på fest hos katten Stella och hennes ägare var också där. Ytterst trevligt. Sen var jag och J på cinemateket och kolla på en film som visade sig handla om en kortisonpsykos. Jag lärde mig då en del om detta preparat. J svarade snällt på mina frågor för jag fatta först ingenting. Filmen slutade lyckligt.

Dessutom  hade vi réunion med alingsåzgänget i lördags. Det var chockerande roligt. Klara, Sof, TB och frk Skyward var med också. Alltså blev det succé. J var tydligen på Push men vi klara oss ändå.

Igår var jag på treårsfest och sen gjorde jag inget mer än att vänta på att nästa dag skulle börja. Det gjorde den också, en timme för tidigt. Således är allt extra jobbigt idag.


Allmänt | |
Upp