It Knocks You Down

Det finns många saker som kan försöka förstöra en helg, nackspärr, nederbörd och killar till exempel. Det fick vi erfara helgen vecka 2. Det blev både skratt, fest, dans och tårar på vännens kind. Men mest var det kul. Dessutom välkomnar i alla fall jag vårfloden. Tänk att åter känna fast mark under luffarskorna.

Idag har jag höjt skrivbordet och arbetar stående on account of the nackspärr.  Det gillar ergonomerna har jag för mig. Man får betydligt mera gjort dessutom eftersom det höjer medvetenheten om att man faktiskt arbetar.

Saker att se fram emot denna veckan: vino med HR, bio med härliga damer, helgen i slutet av oxveckan och den spännande bubblaren: kommer jag och dr Våropher äntligen få till ett möte denna vecka?

Eftersom det är konstaterat att vi gafflare har en fäbless för möten i verkliga livet så inleder jag ytterst snart med lurre med ET.
Allmänt | |
#1 - - Dr VO:

I wanna knock you in baby. (Obs: fosskarskämt om att jag vill sprida dina överlägsna gener i befolkningen, se ex http://en.wikipedia.org/wiki/Gene_knockin)



Ett möte med dig är mitt livs eviga bubblare. Nu är jag 50 meter från mexikanska golfen och jag drömmer om att du kommer gående längs med stranden. Jag lurar iväg alla andra hjärnfosskare genom att gaffla om att Lady Gaga uppträder på andra sidan hotellet, hon är mycket populär bland hjärnfosskare (http://www.youtube.com/watch?v=Fl4L4M8m4d0).



Du och jag stjäl en bil. Vi kör till Macy's. Du följer med mig till NASA på torsdag. Jag ska på utflykt dit (sant!). Jag ska få röra en sten som har kommit från månen! Du ska få röra mina händer sen. Kanske till helgen. Om det bubblar.



Kram!

Upp