These Maps and Legends

Äldre Berusad Dam och jag har konstaterat att vi alltid håller oss på vårt vanliga halvklot. Ingen av oss har varit på andra sidan ekvatorn. Med andra ord finns det inga bevis för att det som på kartan tycks vara på under ekvatorn över huvud taget existerar.

Sen pratar vi om Svalbard lite. Tydligen behöver man inget visum där utan det är fritt att bosätta sig för den som behagar. Det verkar tyvärr vara svårt att få hyresrätt. Isbjörnarna har så att säga outnumberd homo saperna så man måste ha gevär med sig. Men det finns ett konsum säger ÄBD. Jag är personligen tveksam till om detta Svalbard som det pratas så mycket om över huvud taget existerar. Det är mycket möjligt att det bara rör sig om en bild på kartan.

I alla fall, i morgon åker jag till Amerika. Det finns på riktigt, ty jag har själv sett det. Jag och varenda linnébo. Vi hörs om 3-4 kg.
Allmänt | |
#1 - - Aif:

Hgud vad exzotiskt med USA! Lycklig resa, var försiktig, ha så ql!

#2 - - Lov:

takk phina Aif

Upp