Rather Than You, I Prefer Solitude

Åh bloggen- plötsligt hetare än Scarlett Johansson! Rekordsiffror och då har inte ens nån reklam gjorts. Jag ska nog göra reklam.

Idag har jag haft en massa arbetsuppgifter. Allt har gått bra. Bland annat har jag ringt ett telefonsamtal, tröstat en gråtande fransyska och bett sekreteraren faxa ett viktigt fax. Sen var jag på möte med bland annat Kanindamen och Skräphögen och de skränade och höll på med sina orimliga utspel i vanlig ordning. Nu är jag helt utmattad och har stängt in mig.

Jag och Honungen pratar om att kanske resa bort på nyår. Rakt in i Europa. Det är så bra med nyår, det rasslar in en massa semesterdagar som på beställning. Det enda som kan kännas bättre skulle väl vara fest i Lägenheten tänker jag. Minns ni denna legendariska phesten i Lägenheten? (bild snodd av Maja)



Två banbrytande nyårslöften som jag avlagt:
år 2000: sluta vara snäll mot såna jag inte gillar
år 2005: borsta håret varje dag
Båda har gått sådär.
Allmänt | |
#1 - - Hannabanan:

Nu ville jag trycka på like-knappen. Finns ingen. Like puss.

Upp