And What's More, I Like Living Like That

En ny måndag på handläggarbyrån. Jag och Äldre Berusade Damen började dagen och veckan med att morgonchatta på office commnicator som vanligt. Vi utbyter information om de vuxna och idag även minnen från helgen som gick. Jag skrev lite om snask jag ätit och att jag såg en kinesisk downie på vasagatan under helgen. ÄBD fråga om jag var phull för hon tyckte jag skrev så konstiga stavningar. Men faktum är att jag har varit nykter sen i går lunch. Marx går inte att finna på chatten idag, han vabbar väl som vanligt. Att vi har en egen hadläggarchatt är nog det fräckaste som hänt på länge. Alltså jobbmässigt.

Annars har det varit en extra fräck helg för mig som fick vara lärjunge brevid Kristus. Det var som ett surpriseparty på Kino när man kom in och alla vännerna hade gått man ur huse för att stödja. En ytterst vacker syn må jag säga!

Det var en amrikan med fluffigt hår där också som kom och uttryckte sin förbluffning över våran musiksmak. Kristus tog hand om situationen som den proffsiga chef hon är.  

Sen gick vi rakt ut i natten och vinglade runt.

Igår var jag hemma hos morzan och farzan. De blev glada och nöjda när jag kom och spexade och sen hittade jag lite godsaker som jag tog med hem till mig. Sen somna jag med linserna i ögona och insåg att det kan man ju lika gärna göra.
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

sjukt bra set!

#2 - - Lo:

tack! det var kul att höra.

Upp