And Drift Away

En extra lång dag i handläggningsbranschen idag. Och då har jag ändå varit på gymmet en timme. Idag ägnar jag mig åt en klassisk handläggarsyssla nämligen att granska saker. Jag håller mig även upptagen med att vänta på ryssvärmen. Strax ska jag krypa in under skrivbordet och sätta in en sladd som pigan ideligen drar ur med moppen.

Snart ska jag, Marx och Äldre Berusad Dam gå på popquiz på Gibraltargatan.Vi ska dricka öl med bubblor i.  ÄBD säger hon går på nachosdieten och den funkar tydligen där. Själv funderar jag på South Beachdieten. Men jag har glömt vad den innebär för tillfället. Hoppas det inte är nån sån där salladsdiet. Hoppas det är en diet med ost- och baconburgare.  

ÄBD vill att hennes kille ska börja jobba på godisfabrik. Hon har skickat en jobbannons från Fazer till honom idag med en uppmaning att genast söka. Tydligen har Malaco inga vakanser för tillfället.

Handläggarveckan är kort denna vecka, i morgon kanske man kan dricka vin med bubblor i. Vin med bubblor är just vad jag är supersugen på.
Allmänt | |
Upp