I'm So Far From Your Mind

Äntligen har vi fått spotify på handläggardatorerna. Vi lyckades fixa det utan inblandning från Jättebabyn.  Skönt. Jättebabyn är IT-kille. Man kan nu sitta och mixtra med spellistorna den tid man inte tillbringar på terassen med kolsyrat vatten och kakor med mintchoklad. Min att-göra-lista är nästan gjord och nu har jag fått mitt nya kontor med utsikt och fin gardin.

De flesta vuxna är på semester nu. Jag och den Äldre Berusade Damen har dock synrkoniserat i år och är kvar några enstaka dagar till. Även Marx är kvar och Borsten skymtades så sent som igår, som vanligt i ljusblå skrud. Vi tror också att eventuellt Sodomen är kvar. En blandad och dynamisk skara.

Det har varit så extra bra i solen. Livet bjuder upp till dans på rosor! Det var midsommarafton på lyckliga gatan i Nya Varvet - jag säger som Pello- den soligaste midsommarhelg någon kan komma ihåg. Det var också Amundön och Em & Li och lite extra vin på midsommardan. Och Olle Ljungström var fantastisk häromdan och Hanny blev så blöt i flumriden.

Igår åt jag middag med en vän. Hon mådde extra bra, det såg man direkt. Fint att se. Jag fick ett moln på min himmel sen dock, det var nåt hon sa. En minichock.
Allmänt | |
Upp