Life is Live

God morgon världen, kära vänner och bloggläsare, ni är några trogna kan jag se på statistiken.

En solig söndag tornar upp sig. Som av ett mirakel mår jag ytterst bra trots att natten har tillbringats bland flickor och flaskor.

Och det har slagit mig att mina vänner har så hög kvalitet och att de är så bra fynd. Vi pratade om livet och männen jag och flickorna. Jag vill mena att ingenjörskonsten har kommit långt nu - för regn och storm behöver ingen vara rädd men för männen finns mig veterligen inget fungerande skydd. Och vi pratar om fasan som kan drabba och hur svårt det alltid är att söndersprängas.

Fredan var också riktigt flott må ni tro! Fräckare fredag kan jag nog inte minnas. Dessutom bjöd Infratest på popkonsert som var ljuvlig och bra.

Jag är redo nu för den fagraste årstiden. Mitt nya franska läppstift och det nya solskenet kommer göra våren extra sevärd tror jag.

I morgon ska jag och Äldre Berusad Dam troligen gå till Kaffebarnets grav och samla fakta om de vuxna. Ty hårt arbete är den grundval på vilken hela vårt samhälle vilar.
Allmänt | |
Upp