Things Go Better With a Little Bit of Razzmatazz

En annan (för mig främmande) Lo har lovat champagne till er som kommenterar idag. Vilken underbar gest! Så go crazy!
Swine flu on our minds. Mitt virus är ditt virus stod det i DN i morse. Javisst, allt ska vi dela och allt handlar ju ytterst om flora och fauna. Det har man ju vissa erfarenheter av. De vuxna verkar oroliga men de tröstar sig med att ju någon måste ta hand om Newtons lagar. De vuxna har mycket att förlora på en pandemi tror jag.

Denna dag har inte bjudit på mycket fräckt måste jag säga. Jag och den Äldre Berusade Damen försöker smida planer att dricka bärs och kanske även jaga killar men hon ska resa bort nu igen så vi får ta det lite senare. Vi har dock båda bestämt att vi ska vara lite mer som de vuxna och så att säga "arbeta hemifrån" på valborg då man egentligen har halv arbetsdag på tekniska högskolan. Ni förstår kanske varför man inte vill sätta sin fot på campus johanneberg på valborg. Inte rocket science precis.

Jag fick förresten beröm av sjukgymnasten igår för min förbättrade hållning. Hon tyckte skillnaden var så frapperande så hon gjorde en stor scen inne på gymmet så alla kollade. Man borde lägga upp före- och efterbilder på internet för att visa omvärlden ropade hon. Så har man då äntligen uppnått den kristna hållningen. Tyvärr verkar ingen annan ha märkt detta, utan det verkar vara enbart det tränade ögat som ser. Well, snart tröttnar man väl och faller ihop i den gamla vanliga böjda hållningen som om ingenting hänt.
Allmänt | |
#1 - - Esmelon:

Vilken härlig gest med bubblet! Fast jag fattar inte vart jag skall gå och kräva mitt glas efter att jag kommenterat. Man får väl leta upp den där andra Lo och spänna ögonen i henne så skall det nog lösa sig.



Fint att du äntligen har fått samma hållning som gravtrasten eller vad hon nu kallades i Kugnshamn och att ditt hårde och trägna arbete gett utbetalning! Jag måste se till att gå och boxas med ÄBD snart så att jag inte bleknar alldeles i jämförelse.

#2 - - Lo:

Nej jag fatttar inte riktigt heller vart man kan hämta champagnen. Men nåt sorts mingel verkar det handla om.

#3 - - Drömma-Lotta:

http://www.facebook.com/home.php#/event.php?eid=186979725524



Om ni har fejsbuck kollar ni länken, annars:



Drömma är en butik med tillhörande blogg, andra småbutiker, ateljé, en konstär från Paris som heter Mikel och en hel massa fina klänningar på det.



Vi har fester (shoppingmingel) och så bjuder vi vipkunder, Drömmalovers, grannar, flugor, artister och designers.

Det är väldigt fint ska ni veta.



Östra Skansgatan 3 i Haga, Gbg.

Hej hej,

Lo

Upp