Slight return

Okidoki, BLOGGEN är öppen igen! Alla nytillkomna läsare hälsas härmed varmt välkomna. 
 
Idag är säsongens första snö igång och campus är förvandlat till ett paradis av funktionskläder i regnbågens alla färger och geometrilektionens alla former. Själv tycker jag och Äldre Berusad Dam att vintern hanteras bäst inomhus i ett kar eller under en filt. 
Stämningsbild: 
 
(Ursäkta på förhand till domarn, juryn, advokaterna, sheriffen, Ebba von Sydow och textilfabrikörerna i Borås för eventuell nätmobbning) 
 
Ett nytt handläggarår har begynt. Börserna rasar, alltså köpläge för er börshajar som eventuellt har pengar! Själv tillhör jag inte den kategorin pga okynnesspenderar så mycket. Det må vara hänt tänker jag ofta och gör en till överföring. 
 
Min kille vill äta texmex och snorta kortison i kväll säger han. Det är en livsstil som inte är gratis vill jag lova. 
 
| |
Upp