Tvivel och tro

Mycket som händer nu i lifvet. Viktigt att informera bloggläsarna om det mest grundläggande. Har äntligen sagt opp mig från tekniska högskolan och ska i maj gå vidare till en akademi. Ingen mindre akademi än den som ÄBD handlägger på. Oh vilken ljuv återdförening detta ska bli. Hoppas det finns officechat. Det finns i alla fall en modelejoninna vet jag och ett postfack med mitt namn ska redan ha upprättats. Har även hört rykten om ett vilorum med en massagestol som kan puckla på en i ryggen.
 
Det är med andra ord dax att sluta ha sallad i huvet, resa sig i båten och börja styra. På mitt nuvarande campus har det skapats kaoz och det är svårt att se ljuspunkter utöver killklubben då.
 
I killklubben håller vi på med bloggar från Halland, det är riktigt QL det. Men i övrigt är jag inte så glad. 
 
 
 
| |
Upp