Don't Follow Me

Inte nog med att det är månda, nu har dessutom Jobbiga Flickan kommit tillbaka. Jag tyckte plötsligt jag hörde nåt jobbigt i korridoren och kände snabbt en ilning av insikt. Mot Jobbiga flickan är det extra svårt att värja sig, hon är helt enkelt för jobbig. Ve och fasa.

Helgen var dock mycket härlig. Vin med bubblor och rundor och popmusik och kaffe och igår en stärkande promenad med fröken Honung och S. Sen indisk mat på Kungshöjd. En utmärkt helg på det hela taget.  Jag får låta minnena av den guida mig genom en vecka som kommer bli prövande.

I fredags när jag var på min vanliga bar och drack lite dryck med bubblor i kom den en student som tydligen inte fatta att jag inte var i tjänst och börja fråga frågor om sina utlandsstudier och trakassera mig i allmänhet. I dagens tidning så stod det att trakasserier är vanliga i terminsstartstider. Jag har även märkt att jag blir trakasserad av en från australien via e-posten.

Det var skönt att äta lunchrulle med Marx och Äldre Berusad Dam. De var också trakasserade och trötta. Idag pratade vi lite om så kallad generande hårväxt. Jag har tex ett generade torskskägg som jag får rycka med jämna mellanrum.
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

fröken honung? ny karaktär?

#2 - - Anonym:

fröken honuing? ny karaktär?

#3 - - Lo:

Fröken Honung har funnits med i persongalleriet länge. Hon är en mkt tjusig dam med klok hjärna.

Upp