Helplessly Hoping...

Ve ve! Jag har fått nare. Varken fräckt eller snyggt. Får gå ut och köpa någon riktigt dyr läppkräm och hoppas att det kan förbätta utsikterna.


Roligt att Alingsåsgänget hittat mina bloggar genom att googla Lasse1000. Då kan man läsa om när han bjöd på fisherman's blues i form av shots. Då blev jag mångalen. Varför ska man vara salongsberusad när man kan vara packad som en tonåring? Så många frågor man fortfarande har som väcktes då.


Jag funderar på att skriva ett ode till Alingsåsgänget. Troligtvis med visst fokus på Citrongatan. Watch this space...

Allmänt | |
#1 - - Maj:

Som sagt: "Dove Shimmering Silk Lip Balm innehåller silke omgivet av fuktighetsgivare och ett stänk av guldskimmer."

#2 - - Lo:

Åh! en kommentar! Tack sköna Maj! men Dove kommer aldrig bli mitt märke.

#3 - - Maj:

Jag tar tillbaks allt. Det var bara reklamtexten som var bra. Som anemiker med låg blodtryck ska jag inte hålla på med bleka cerat. Jag vet inte vad jag tänkte.

Upp