Narrow escape

Well, nu har jag checkat in i en helt ny handläggarmiljö, full av mustiga qvinnor, nya vuxna, barnskelett och annat ql. Jag tror jag tycker om mitt nya jobb. Det finns inga killar här men det känns som en parantes numera, jag har ju en DK (drömkille) nu och har inget intresse för den stora killmassan egentligen. Är så taxam och lättad att jag nu ska slippa de ondskefulla vuxna på tekniska högskolan även om jag ju undrar hur det ska gå för den gamla trötta gnälliga enheten. 
 
Äldre Berusad Dam sitter två trappor ner och jag kan gaffla med henne nästan obegränsat. I mitt nya rum är det lugn och ro och inte så många störningsmoment som på tekniska högskolan där de vuxna högljutt gick runt "på knäna" och "koncentrerade sig på att överleva" innan klockan blev tre och det var dags för de vuxna att gå hem och vila utan att ha uträttat ett enda dugg.  
 
Denna helgen var en extra lång helg och i Gbg var det mycket varmt och behagligt. Jag kunde till och med hoppa i plurret i lördags! Sen hängde jag i Halland, där var det kallare så där ville man ej bada men lapa sol kunde man i alla fall. Tjock och rund är min lekamen numera eftersom jag har en baby i magen. 
 
 
 
 
 
| |
Upp