Jordens barn

Nu lackar det märker man. Killklubben har startat en julklappstråd och jag och min kille har inmundigat lussekatter.
 
Denna veckan har jag varit en smula rosslig och plågad. Det är som att inälvorna lagt sig i fel ordning och ingen harmoni finns i min kropp. Jag inväntar ju knivskärning och djupa sår och det känns ej bra att jag redan nu känner mig så trasig. För att repa mig sover jag mycket och handlägger hemma vid köksbordet. Mitt köksfönster är så 3vligt och fint. Kommer alltid minnas detta fina. Dessutom kan man ha på popmusik så det dånar i hela huset. 
 
Idag fick jag ett 3vligt e-post av Moderatbamse med subject line "Jordens barn". Han var min rumskamrat den sista tiden på tekniska högskolan. Han hade några frågor om ett uni i Japan. Jag insåg då vad mycket handläggarkunskaper jag kan utantill i hjärnan. Jag och Moderatbamse tycker nog olika om det mesta men han var mestadels QL att dela rum med. Min nuvarande rumskamrat är ju en äkta foliehatt men hon är å andra sidan aldrig på jobbet. 
| |
Upp