Somewhere, a place for us?

Måste vi inte prata om Nafba? Jo kanske det. Har haft förmånen att kunna äta lunch med delar av min killklubb både idag och igår. Känner mig berikad. Vi pratade lite om Nafba och effekten hon har på sin omvärld. Killklubben tror att det är Nafba som ligger bakom bostadsbristen i halland, alltså att det är Nafbaeffekten som driver den höga inflyttningen och efterfrågan. Just snyggt. Men då får man bo kvar i mitt hjärtas stad ett tag till. Kanske lika bra det när jag tänker närmare på saken. 
 
Idag är det sol på campus. Jag och Äldre Berusad Dam lapade lite på vår borggård innan och diskuterade lite allmänt om de vuxna. ÄBD säger att plötsligt en dag så kan man de vuxnas namn utan att man förstår hur det gick till. Jag tycker de vuxna är så snälla på nya jobbet men ÄBD säger att det är för att jag inte har fattat ännu. 
 
 
 
 
 
 
 
| |
Upp