I've got a licence to fly underneath the radar

Tisdagen har förflutit nästan helt obemärkt och alla handläggarna hänger sig åt sina respektive ordbehandlare för att ta sig an dagens sista sysslor i utbildningsfabriken.
 
Det var så mycket roligare med helg. Först var jag och Sern och två gentlemen vi känner på rövarkulan och drack rövarte för att skaka liv i helgen. På lördagen var jag och Alla Killars Talesperson ute och härjade vilt och det var mkt QL!!! Sen fick jag vila och äta snask på söndagen för att hitta mig själv igen. AKT säger att likt eskimåerna har tusen ord för snö så har vi handläggare tusen ord för glädje. 
 
Ikväll ska jag gå och kolla på film. Då har man fri lejd till snask. 
| |
#1 - - lfqr:

åh vad ql att bloggen är up and running!! fick mig just åtskilliga glada garv!

Upp