Unknown legend

Ekorrsvansen säger hon har sett en person äta skotte i Stockholm. Jag tror möjligtvis det kan röra sig om något sorts ironiskt Nilecity-tilltag. Att det dessutom skulle röra sig om en skotte som åt en skotte gör ju det hela ännu mer overkligt.
 
Tror inte på att nån ska ha ätit skotte sådär mitt bland folk för det finns mig veterligen ingen som sett det ske, bara på avstånd att man hört om det. Det var väl självaste Jesus som stod och knapra på en Skotte, eller kanske Elvis, sure. Näe, klart fall av urban legend må jag säga. 
 
Men ja, det är ju lite mytomspunnet sådär, nån känner nån som sett nån äta en skotte. Retoriken känns igen från Rapport-Nytt, alltid nån på långt avstånd som mött ett UFO. Enda undantaget är ju faktiskt jag och Äldre Berusad Dam som träffat Mångubben flera gånger.

 

| |
#1 - - Anonym:

Älskar Skotte! LFQR

#2 - - Anonym:

Chokladbiten alltså?
LFQR

#3 - - Anonym:

Tack för en likaledes urgo blogg!
LFQR

#4 - - Anonym:

Förlåt för Spamming!
LFQR

Upp