För Danska vägen ligger där den gör

 
 
Denna veckan har vi vilovecka i killklubben. Alla medlemmar är helt utmattade tydligen. De har fått jobba hårt med att hänga med i mina killsvängningar.  Nyligen hade vi självhjälpsvecka. Alla Killars Talesperson ville då att vi skulle arbeta med vårt eventuella självhat och försöka få en varmare utstrålning. Vi har gjort övningar och diskuterat i grupper. AKT säger att jag är helt gränslös och att det visserligen är QL men att det kan vara bra att jag förstår det om mig själv.
 
Vi i killklubben funderar på att införskaffa ett fadderbarn som vi kan skicka linjaler och annan merch till. Jag gissar på att det är Calle-Katt som får ta tag i det för han har erfarenhet av fadderbarn. 
 
Äldre Berusad Dam är orolig för min killfeber. Hon säger att nästa vår ska hon personligen vaccinera mig mot killfeber så det blir lite lugn och ro i stan. 
 
 
| |
Upp