Baby, you ain't missing nothing

Hej! 
 
Välkommen åter. Då var det nästan sommarlov men några dar till ska det tydligen slavas i handläggarborgen. Idag drack jag kaffe länge och väl med Alla Killars Talesperson och då var det nära att vi blev utelåsta på borggården där vi sitter allt som oftast och lapar sol.
 
De vuxna tycker jag verkar ha för lite att göra tydligen, de kommer och försöker få mig att göra även deras handläggarsysslor men jag tänker ta det piano nu när jag har handlagt i ett så rasande högt tempo så att jag äntligen uppnått lugn och ro. Man är ju inte född igår, så det går jag inte på. 
 
Man är ju inte bara handläggare, man är ju änna DJ också! Så QL att hänga med proffsiga DJ Druvan på stadens bästa bar och köra musiklåtar. Tack alla gulliga dansare och kompisarna som kom och gav uppskattning! 
 
 
 
 
 
 
 
| |
Upp