Nu när mina ögon vant sig vid mörker

Jaha ändå QL med filmfestival i staden där jag bor! Idag ska jag och Karisma, Äldre Berusad Dam och kanske även Alla Killars Talesperson gå på rymdfilm. Filmen handlar om ett UFO-sällskap som ska leta efter en spökraket. Det verkar vara en riktig toppenfilm. Vi kan inte förstå om filmen är en dokumentär eller ej men vi hoppas det. Eftersom den verkar fördjupa sig i just folket och bullarna de äter då de har möte så är det ju doku-aura över den
 
Jag har redan ätit en laddning snask idag men jag tror gott man kan äta snask twice a day om stunden kräver det. Och det torde den ju göra ikväll. ÄBD säger hon tänker äta snus-klubbor. Jag funderar på att köpa poppe som jag kan kasta på gulliga killar.
 
ÄBD lyssnar på One more try med Timmy T för att ladda opp inför filmen. Jag tycker den är lite enformig men ÄBD tycker den är ruggigt bra säger hon.
 
Idag sa yogafröken att det är tufft att vara krigare. Jag känner mig som jag fått ett rejält kok stryk.
| |
Upp