All hung up again

Oh ve, det verkar ruva en förbannelse över partyvåningen. Alla vi invånare har svårt att sova om natten och sen vankar vi av och an med våra säckögon och funderar på vad vi gör för fel. Jag tror vi kanske borde möblera om, få till lite bättre feng shui. Hå tycker vi ska bygga en myskoja och sova i. Jag tycker det verkar värt att prova.
 
Filmen vi såg igår var tyvärr dötråkig enligt min mening. Tycker inte den gav någon rättvis bild av oss offentliganställda. Jag vill bara se äventyrsfilmer och romcoms hädanefter.
 
Det hände en relativt spännande grej i förmiddags. Var och drack lite kaffe med killklubben, det kan ha dragit ut på tiden lite. När vi kommer tillbaka står Miljöflickan på trappen och stampar. Hon ska träffa Bävern och kommer inte in genom den lyckta dörrn. Så vi tar in Miljöflickan varpå Bävern kommer hasande på väg ut för att röka. Man undrar ju vad de skulle göra.
 
Stämningsbild på typisk DK:
 
(Paul Weller)
 
Shoulder säger att Göteborgs Paul Weller inte är Paul Weller utan att han är Ian Brown eller möjligen Andy Bell. Betyder det att det är något fel i killformeln? N= 2¤*14s-£7/storgatan
 
Jag saknar vårsolen och att äta äpplen vid den fräcka fontänen. Men än så är det långt till vår.
| |
#1 - - Anonym:

DK indeed!

#2 - - E. Svans:

HAHAHA! Detta är bästa bloggen.

Upp