This Is How We Feel

Hej alla gulliga bloggläsare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Har förstått att det finns viss efterfrågan på de skärvor av mitt handläggarliv som skildras här. Well, jag är tillbaka bakom tangenterna.
 
Jag hade magnifik tur igår. Kanske var det ödet eller slumpen eller kanske bara rätt. Men i alla fall så träffa jag Skrattande Fosskarn igår. Plötsligt stod hon framför mig i all sin prakt i full färd med att fixa kuvert av olika slag. Det hela ledde till en lättare middag och ett glas rusdryck på en lokal sylta. Det var inte bara trevligt och utsökt, det var även goda råd man fick sig till livs. Utöver alla avstämningar om den sociala sfären då förstås. Jag berätta tex vilka som gainat och vilka som blivit kufar.
 
Kan man få lov att utfärda en varning också. Det hära stället som heter Pustervik. Alltså ett ganska horribelt ställe egentligen. Speciellt när det kommer till att behandla kunder väl och när det kommer till maten. jag och den Äldre Berusade var där i veckan. Extra dålig service och matförgiftning och ja, det är verkligen dags att aldrig mer gå dit.
 
Nu är det i alla fall helg helt plötsligt. Rusdryck ska inmundigas ( på rövarkulan alltså) och bullar ska ätas. Vi ska nog även boka en resa. Det blir idel trevligheter med andra ord.
 
 
| |
#1 - - Anonym:

Snälla kan du inte blogga om det här: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15462433.ab
Eller om försvunna Angelica som är tillbaka.

#2 - - Lo:

Anngelica om jag får be.

#3 - - Anonym:

Anngelica ska det förstås vara! Glömde visst även signera:
Vänligt, Le Fosskare Qui Rit

Upp