They Say It Changed You

Måndag igen. Älskar måndagar numera på grund av det fantastiska TV-utbudet. Först ser man på EMS och sen på det okända. Sen vilar man efter helgen också förstås.

Helgen var som man brukar säga, "mysig". Jag hade gott sällskap både fredag och lördag i form av Cherry och Charlie. På söndan vakta jag barn. Det blev succé som vanligt. Efter att ha ätit tre skålar flingor vardera somnade Barnborgmästarn och hans syster ikladda varsitt diadem. Jag läste den urtråkiga boken nils karlsson pyssling fyra gånger också för att sömnen skulle infinna sig, men Barnborgmästarn hade svårt att hänga med i handlingen märkte jag på grund av karaktärerna ändrar storlek hela tiden.

Idag såg jag och Äldre Berusade Damen en riktigt äcklig bild på internet. Konstig och anskrämlig. Vi blev rädda. Det var mitt fel att vi såg den, min facebookvän så att säga men det är ju mörkt på kvällarna nu så det känns lite dumt att lägga upp ruskiga bilder. Tänk gärna på det.

Denna veckan känns ändå härlig. Extrakort och alla vuxna är på lov.

Ett praktiskt budskap: öppna inga hotmails från mig. Jag har bytt lösenord två gånger men det kommer ut lite obegripliga utskick fortfarande har jag märkt. ÄBD säger jag har nog fått en mask i datan. Typiskt.
Allmänt | |
#1 - - okänd beundrare:

;)

Upp