And Another Day Passes Like a Dream

Det är ytterst fina dagar och kvällar nu. Man måste passa på att vara utomhus. Zola i zolens glanz. Ta ett glas med rusdryck i skymningen som aldrig kommer. Etc. Synd att man ska behöva hänga på sitt kontor jämt och ständigt. Men inte i morgon för då ska jag ägna mig åt kompensationsledighet och kanske åka till Kattegatt några timmar.

Jag och Zern har varit på rean och köpt gängjackor för 88 kr styck. Hon har en marinblå och jag har en ekochic beige variant. Jag har även köpt en australisk hudkräm som motverkar inte mindre än 14 hudproblem. Man vill ju inte förfalla i onödan.

Det kommer konstiga skrifter till mig på posten ibland. En av de mer obegripliga är den som kan skådas på stämningsbilden nedan:


Varför i allsin dar kommer denna urtråkiga blaska till mig? Om svar anhålles.

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

jag hatar när du hoppar över en dag i bloggen

#2 - - le f qui rit:

Håller med. Läser endast din och Kissies blogg. Den är långt mycket mer prosaiskt författad och hon slösar med stämningsbilder kan man säga men hon uppdaterar ytterligt frekvent och hoppar ej över ens den minsta händelse. Kan detta bli lite mer som Kissies blogg i det avseendet?

#3 - - Anonym:

Håller med. Läser endast din och Kissies blogg. Den är långt mycket mer prosaiskt författad och hon slösar med stämningsbilder kan man säga men hon uppdaterar ytterligt frekvent och hoppar ej över ens den minsta händelse. Kan detta bli lite mer som Kissies blogg i det avseendet?

#4 - - Anonym:

Håller med. Läser endast din och Kissies blogg. Den är långt mycket mer prosaiskt författad och hon slösar med stämningsbilder kan man säga men hon uppdaterar ytterligt frekvent och hoppar ej över ens den minsta händelse. Kan detta bli lite mer som Kissies blogg i det avseendet?

#5 - - Anonym:

Håller med. Läser endast din och Kissies blogg. Den är långt mycket mer prosaiskt författad och hon slösar med stämningsbilder kan man säga men hon uppdaterar ytterligt frekvent och hoppar ej över ens den minsta händelse. Kan detta bli lite mer som Kissies blogg i det avseendet?

#6 - - Anonym:

Håller med. Läser endast din och Kissies blogg. Den är långt mycket mer prosaiskt författad och hon slösar med stämningsbilder kan man säga men hon uppdaterar ytterligt frekvent och hoppar ej över ens den minsta händelse. Kan detta bli lite mer som Kissies blogg i det avseendet?

#7 - - le f qui rit:

Ursäkta spam. Tack.

#8 - - Lo:

tack själv.

Upp