Raising My Family, In My Own Direction

Jag är inte bara handläggare, jag är ju bloggare också. Det kan man glömma ibland men alltså jag befinner mig ej alltid på internet på sommarn. I alla fall så har semestern varit fin och bra på alla sätt och vis än så länge. Tyvärr har jag bloggat dåligt men jag ber om ursäkt till bödelns anhöriga för detta.

Jag är inte bara handläggare, ibland är jag bakfull också. Idag var en sån dag grace à den utomordentliga suxétillställning jag bevistade igår, klubb bakgårn på M2. Ett av standens älsklingsband, Fox Machine spelade och jag passade på att intervjua Olle som spelar klaviatur om hur det står till med det ena och det andra. Exvis kan man bada i Skallviken säger Olle. Det ligger nära smithska udden.

Ni som vill ha en ny chanz att se Fox Machine kan gå till kafé Marmelad i morgon. Gör det! Har ni tur så spelar de SInking like a stone då, min faboritlåt.


Allmänt | |
Upp