Ask Me, Ask Me, Ask Me!

Här kommer en enkät som just nu florerar i bloggosfären.


Vad heter du? avslöjas ej!
Vart bor du? landala
Trivs du där? urbra
Brukar du läsa horoskop? ytterst hjärna
Har du körkort? tyvärr ej
Äger du några Converseskor? Ja, svarta och vita i olika material
Favoritdjur? lodjur
Vad spenderar du dina pengar på? fattar liksom inte det. kvinnor vin och sång tror jag. Samt kläder och krämer.
Senaste konserten? såg ett band i tisdags på druvans klubb som heter steget. inget för mig dock.
Festar du mycket? Ja älskar fest!
Sprit, cider, vin eller öl? vin och öl och brännvin
Brukar du bli för full? ganska sällan enligt min egen åsikt.
Antal kuddar i sängen? 3
Kan du baka bullar? oh ja.
Har du varit med i scouterna? Nej
Bläck eller blyerts? Bläck.
McDonald’s eller Burger King? Mc Do
Är du allergiskt mot något? inget mig veterligen
Äger du ett busskort? aldrig sen jag slutade på fabriken i gamlestan
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? röd. älskar fett
Hur ser du ut idag? Svart kjol, ganska så lång, vit blus, linnejacka och platåskor i beige.
Har du haft sex idag? Nej.
Nästa mål i ditt liv? lycka, makt och rikedom, det gamla vanliga.
Vad såg du senast på tv? gissar på scrubs
Hur svarar du i mobilen? "hakkå”
Vem ringde du senast? zern verkar det som
Vad sa den du ringde? hon åt mat och så prata vi om att vi ej har fräcka jobb.
Antal timmar sömn inatt? inte så jättemånga pga frukostrendez-vous
Vad innehåller din favoritnattmacka? knäckebröd med vad som helst
Bråkat med ditt husdjur: lille Moses är ju död sen länge men det var god stämning mellan oss.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nej inte vad jag kan komma på. är ej en sanndrömmare
Är du ensam nu: ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: hemskheter av alanis morrisette på senare tid (förlåt alla som drabbats)
Vill du gifta dig: nej eller ja. spelar ingen roll
Vill du ha barn: kanske

FAVORIT…
Rum i huset: vardagsrummet
Typ av musik: pop och rock mest
Månad: juni för ljuset och allt som fortfarande finns framför
Sten: svårt. månsten kanske?

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU…
Gråtit:
Köpt någonting: ja två par dojor för bara några timmar sen. de var döbilliga trots att ett par var gjorda av guld.
Varit sjuk: nej
Sjungit: nynnar ständigt
Sagt “Jag Älskar Dig”: Nej.
Velat säga till några att du älskar dem: Ja det borde man väl jämt.
Träffat nån ny person: jag skaka tass med några vänner till en bekant igår.
Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja många som tur är

SENASTE…
Låt du hörde: lyssnar urmycket på den hära holoscene med Bon Iver. gillar trummorna och melankolin
Film du såg: Dogtooth den var bra
Drink du köpte: dagens köpte jag igår
Sak du stal: ett paket filmjölk på seven eleven för ett år sen. blev hetsad av Zern. mår dåligt när jag tänker på det forf.
Mat du åt: croissant!
Gången du åt en korv: några veckor sen hos ET och Rickardo

FÖRSTA
Första bästa kompis: En som heter Jonas
Första inhandlade skiva: minns tyvärr ej. Kanske nåt med Mauro? 
Första förälskelse: pappa såklart
Första begravning: lilla Mormy
Första piercing/tatuering: aldrig gillat sånt.
Första fiende: antar att det är jag själv... nä men jag vet inte. kom dåligt överens med några av lärarna på lundenskolan. betraktade dem som fiender minns jag.

SENASTE…
Senaste människa du slog: måste varit nåt syskon när jag var barn
Senaste stora bussresa: minns ingen stor bussresa just nu
Senaste dusch: alltså ska duscha alldeles strax. jag har semester och ingen ordning.
Senaste irritation: jag är så knäpp ibland. rädd liksom. blir irriterad på mig själv änna.
Senaste glass: En Sanwich åt jag minsann igår.
Senaste skjortan du haft på dig: hade en blå från marco polo igår. vuxenmärke, jag vet.

Allmänt | |
#1 - - Aif:

Alltzå HUR kan du föredra McDo phramphör BK?

#2 - - zern:

Ja, HUR kan du det?

Upp