I've Been Guilty of Hanging Around

Dr Våropher har hört av sig på det mest briljanta av sätt. Han säger han och jag borde stjäla en bil. Vi kör till Macy's. Jag följer med honom till NASA. Han ska på utflykt dit nämligen. Han ska få röra en sten som har kommit från månen. Jag ska få röra hans händer sen. Kanske i helgen. Om det bubblar.

Idag åt vi kompetensfrukost och sen har jag och mustige mannen pratat om soffor och sånt. Min flyttning är i full gång och det är ganska jobbigt just nu.

2nite är det middagsbjudning. Hoppas kvällens höga potential uppfylls. Är egentligen inte så orolig, livet har väl sällan varit så roligt som nu.

Allmänt | |
#1 - - Dr VO:

Det enda som bubblade i helgen var min jetlag. Jag var fullständigt golvad. Jag åt tacos med extra mycket Road Kill Cafe Road Rub seasoning och det var knappt att hjälpte. Nu är jag på internat i Sigtuna. Som Ondskan, fast trevligt. Tillbaka i Gbg till helgen. Om du är där så lovar jag bubbel den här gången! Mina händer minns fortfarande månen.



Hoppas flytten gick bra. Här i Sigtuna sjunger jag några rader som passar när man flyttar:



Pack up all your dishes.

Make note of all good wishes.

Say goodbye to the landlord for me.

That son of a bitch has always bored me.

Upp