Alive Tonight

Vi frös så himla mycket i helgen. Sen kom Kristian Anttila och hjälpte oss in i värme.

Annars: födelsedagar och bubblor en masse. Vi träffar många konstiga men alla mina vänner strålar så mycket nu. De är så tappra, starka och lysande de som är på tapeten. Inte någon nervös fårskock som väntar på vilket håll den ska vända sig mot härnäst. Jag gillar er så mycket.

Mitt liv var som en motorväg. Sen kom ni. Och några finns ju med sen urminnes. Men man kan inte hålla reda på alla fallna fåglar, man tänker inte ens på dem särskilt ofta.

Jo säger hon är extra klar med Sthlm nu. Hon ska se världen istället. Hon säljer lägenheten nu och åker vidare mot en axel i Europa. Jag hoppas Tyfe blir klar snart med Sthlm snart också. Det är ej samma utan honom här. Fandinjo säger han gråter sig till sömns.

Blå måndag idag. Den kommer bli ytterst lång ty kvällsaktivitet väntar med ett nätverk. Hoppas maten blir go.
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Finfinfina Lov.

#2 - - fräck fräcksson:

hej tänker fira med galopp en kväll i veckan hoppas på handläggarsällskap.



mvh en med en journalistkandidat

#3 - - Anonym:

I love Lou

#4 - - Anonym:

I love Lou

#5 - - Viktoria:

Suveränt inlägg. Uppskattar din blogg :)

#6 - - annsoh:

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

Upp