Is It Love? No Not Love

Idag har jag ätit panerad fisk. Jag älskar verkligen panerad fisk. Det borde man få om inte var dag så nästan var dag. Det är som grädde. Jag bara älskar det.

Igår var jag på Björns en sväng med den snygge och rekorderlige dr Vårophpher. Alltid en fröjd att ta ett glas rusdryck med denne trevlige fosskare/läkare. Vi pratade om barna Khadaffi. Min favorit är Hannibal Khadaffi som är nån sorts playboy i Schweiz. Våroffret verkade mest gilla dottern Khadaffi som har en gulddivan med en sjöjungfrustaty. Han hade tydligen sett nåt sorts hemma hos-reportage.

Har ni tänkt på att jag är ganska lik Jolly Jumper till utseendet? Vit kropp och gul man. Skillnaden är dock att Jolly Jumper kan både laga mat och spela schack.


Allmänt | |
#1 - - Anonym:

she makes me finish too quick

Upp