Blue Monday

Kära barn! Här sitter man och förfasas över sitt rike. Jag och Äldre Berusad Dam funderar på vilket land vi ska emigrera till. Själv är jag inne på New Mexico, där finns det UFOn tror jag och Albaquerqe har ett varmt klimat om jag förstått saken rätt. ÄBD säger att Costa Rica nog kan vara bra. Vi ska börja fila på ansökningar till handläggarjobb i dessa delar av världen snarast.


Utöver detta så har jag levt lyxliv senaste tiden. Dels i Zürich där jag tyckte det var ganska fräckt och där jag satt och myste i en styrelse. Sen i Nantes där jag hade en härlig vecka med diverse goda bakverk och annat härligt på en enorm konferens.

Inte nog med detta, det var en härlig fest som väntade när man kom hem. Alla var extra snygga och fröken Honung sjöng house of the rising sun så man ryste av välbehag och jag och gitarrkillarna blev alla helt tårögda av hur vackert det var för alla sinnena. Till exempel för syn och hörsel. Födelsedagsbarnet var också extra tjusig och fick en fräck maskin som kan tillverka glädjebubblor i allt från hollandaisesåsen till det vanliga gamla kranvattnet.

Nu ska jag och Marx äta rulle.
Allmänt | |
Upp