Now Is the Time, Now Is the Time...

Igår var jag på bio och såg facebookfilmen. Den var urbra. Det var en rolig scen när en advokatflicka utbrister "Bosnia - they don't have roads but they have facebook". Mitt sällskap utbrast då i ett bullrande skratt och ropade högt och ljudligt att de visst har roads i Bosnia. Då skämdes jag ty på bio får man ju visserligen skratta bullrande men man får inte undervisa sina medmänniskor. Vi drack vin också och sen var kvällen slut.

Jag tänkte dock på min och Äldre Berusade Damens gamla idé från 2005 med campustraffen.se som vi aldrig lanserade. Vi kanske skulle blivit rika? Vi ägnade oss mer åt en av våra andra affärsidéer, skilsmässobyrån, ett projekt som inte heller sjösatts ännu.

Idag har jag arrangerat ett kvalitetsseminarium. Det blev inte så bra ty det finns ingen som kan analysera nåt över huvud taget här. Sen hittade jag ändå en analys.




...for your friendship to end.

Lyssnar på specials idag.
Allmänt | |
Upp