Just Before They Fall Apart

Idag är det måndag morgon och i morse snooza jag som en galning och sen fick jag skynda mig in i mitt kontor där jag kunde konstatera att Ruben har namnsdag. Grattis alla bloggläsare som bär detta eminenta namn.

Nyss ringde Äldre Berusad Dam och berätta att hon hade sett en vuxen springa i full fart över chemical garden. Tydligen var det en mansgestalt och armarna bara fladdra.

Sen pratade vi om att vi är trötta och vi behöver semester. Istället måste vi vara med på någon sorts flumdag där man ska ta med sig symboler. Som sagt vill jag hellre ha semester. Esmelon: om du läser detta, har du lagt ned det här med charter eller? Verkar ju inte bättre.

Igår hade jag en synnerligen härlig söndag med först en rockkonsert på Jockes jeansimperiums butik dit jag gick i sällskap med en ung och vacker blondin och en ung och vacker brunett. Sen åt de unga och vackra varmkorv och sen anslöt självaste Karismatiska Kocken och innan vi visste ordet av satt vi och gaffla över en kopp kaffe på det vanliga stället. Vi delade även på grädde som låg i en liten skål.

Jag kom och tänka på en bok som jag har hemma som handlar om världens olösta mysterier. Tyvärr har den boken glömt vissa mysterier. Jag funderar vidare på dem.
Allmänt | |
Upp