I'm Not Into Health Food, I'm Into Champagne

Gomiddag! Ännu en dag i handläggarskråets kölvatten. Idag har jag som vanligt varit på en massa möten och gafflat och ätit bullar men nu har jag helt plötsligt en lugn stund. Jag hade tänkt gå till Bulten och ta en juffe med Äldre Berusad Dam men vafalls - hon visade sig vara på någon form av tjänsteresa som jag helt har missat. Det enda jag minns är att hon ville åka till kolmården med sin kille men det låter som en högst privat angelägenhet.

Helgen var ovanligt kul. Alla gamla vännerna på fester, barer, i kök och på kaféer. Vi såg kändisar och skaka tass med kändisar och dansade. Vi åt ost och drack ett och annat glas och drack en och annan burk. Vi såg på band och på konst och i början av helgen, i den gamla baren, stod Kristus och såg het ut. 

Jag har även haft nytta och glädje av min nya clear eyesflaska. Min blick är nu klar och mina vitor är vita.



Allmänt | |
Upp