I Wish I Knew How to Quit You

Kära bloggläsare, nu är jag åter i bloggosfären efter ett litet juluppehåll. Nu är jag också tillbaka på arbetsplatsen. Emotionally drained one might say. Det finns dock en hel del snask och bullar att tillgå i pentryt för den som inte fått nog av dylika varor.

Jag firade julaftonen med mina närmast sörjande kärnfamiljemedlemmar i vanlig ordning. Jag hittade plötsligt en ask med mozartkulor som jag tog för mig ur ty jag hade för mig att jag tyckte det var gott (nu vet jag bättre). I alla fall så var det tydligen julklappen till Kerstin och Ulf som jag på ett barbariskt sätt hade försett mig från så det blev bannor från mor och far som resultat. Just snyggt. 

I alla fall, slutet på året närmar sig. Vad trevligt det ska bli med nyårsafton! Vi har ett härligt gäng firare och en härlig plan på tapeten. Mitt nyårslöfte är att inte ägna mig åt förkastade hypoteser mer. Jag tror det var Karisma som sa: nu går vi framåt, nyttåt.

Dagens stämningsbild är från barndomshemmet där jag en gång (som litet barn) gjorde ett handavtryck på golvet som har fått leva kvar. Shoulder tycker det påminner om Blair Witch Project men jag tycker det är lite fint.
Allmänt | |
#1 - - charlotta:

Bra att du är tillbaka och förgyller.

#2 - - Lo:

Tack för att du läser och att du finns.

Upp