It's Nothing I Can't Deal With

Jag håller på att byta kontor. Alla gamla handläggarprylar och stämplar ska ned i kartonger. Ett fasligt arbete. I morgon får jag en ny utsikt.

Häromdan hade vi stormöte med internationella referensgruppen. Direktören ville inte ha nån bulle sa han ty han behövde tydligen "tänka på bikinilinjen". Själv åt jag en bulle trots konsekvenserna. Man vill ju känna att man lever.

Idag åkte jag ner på stan för att äta lurre med ET. Jag åt tonfirre och fick tillstånd av ET till att äta detta. Sen satt vi och gaffla så länge så jag missade ett möte och fick bannor av en av de vuxna.

Jag har även läst mitt horoskop i Aftonbladet och det såg lovande ut. Esmelon däremot fick ett halvdåligt såg jag. Något annat har nog inte hänt idag.

Allmänt | |
#1 - - Esmelon:

Jag blir ju inte direkt chockad över horoskopet, inget nytt med det liksom. Däremot har jag glömt berätta för dig om horoskopen för maj i svenska Cosmo som jag tvingades köpa i lördags efter dålig UK-editionjakt. Du ska på popkonsert och hitta en snygging i mitten på maj, och den 20:e så kommer intima uranus förvandla en lugn kväll till rena sexkvällen. Bara så att du vet.



Mysigt med ET-lurre! Det måste jag härma.

Upp