Synd

Jaha så var det en fräck fredag på tapeten igen. Hittills ha jag klarat mig från både övergrepp och skamgrepp men så är klockan inte ens tio på morgonen heller. Jag började morgonen med KLF. Vilken rivstart på en fräck fredag!

Idag ska jag fika med den Äldre Berusade Damen, hon har varit försvunnen stora delar av veckan. Hon säger att hon varit på Lindholmen och arbetat med personlig utveckling. Hon säger att det finns inga gulliga killar på Lindholmen, gullometern rörde sig inte alls. Tur hon inte behöver vara där när det är fräck fredag.

Igår var vi och firade en fin vän som fyllde år. Hagabion- det nya nöjespalatset! Flera våningar med allt en livsnjutare kan behöva. (möjligen kan de utöka sitt utbud av sötebröd). Det var trevligt och jag noterade en och annan tonåring i sällskapet som jag inte kände igen. TB trodde eventuellt det kunde vara resultatet av någon i våran ålders tonårsgraviditet men det var tydligen bara någons nya partner med tillhörande gäng. Jag gillar ju både ungdomar och passion så jag tyckte det var kul. Maj och Berger dök upp och förgyllde en stund också. Inte dumt alls.

Alla undrar hur det går med mördarn men inte mycket händer på den fronten:prästen som ska arrangera minnesstunden verkar väldigt upplivad. Likaså kuratorn. Prästen har tilll och med lovat att han ska ringa kriminaljouren för att mjölka dem på mer info. Jag lovar att återkomma när jag löst ärendet.
Allmänt | |
Upp